Agape i nye klæder

Når du møder Agape i 2021, vil du møde den samme organisation med de samme værdier – men i nye klæder. I løbet af efteråret har vi arbejdet med at lave en ny designprofil og et nyt logo, som skal udrulles i begyndelsen af 2021 på alle platforme. Det glæder vi os rigtig meget til.

I det nye logo har vi bibeholdt hjertet som det bærende symbol, da navnet Agape betyder ´kærlighed´ på græsk. I Agape ser vi Guds kærlighed som kilden og drivkraften til at udøve diakoni.

I det nye logo er hjertet sammensat af en hånd og en taleboble for at rumme både den undervisende, sjælesørgeriske og terapeutiske del af arbejdet.

Farven på Agape-logoet er grøn, mens PsykTro får en varm orange tone, og Parvis får kærlighedsfarven rød. Fremadrettet vil man ofte møde alle tre farver samtidig.

Fire hjemmesider bliver til én

Den nye Agape-hjemmeside, agape.dk, som går i luften i januar, forener vores fire hjemmesider: agape.dk, parvis.dk, psyktro.dk og forebyg.agape.dk. Med den nye hjemmeside ønsker vi at ensrette udtrykket i de forskellige arbejdsgrene, så brugere og bagland lettere kan gennemskue, hvad Agape står for og kan bruges til. Samtidig nedsætter vi på længere sigt administrationsomkostningerne ved kun at skulle vedligeholde ét system i stedet for fire forskellige.

Nyt temablad

Også vores tema-blad får et gevaldigt løft designmæssigt. Glæd dig til det næste blad, der udkommer i marts 2020, som udover at komme godt rundt om et af Agapes fokusområder, nemlig spændingsfeltet mellem tro og psykologi, gerne skulle være rigtig lækkert at gå på opdagelse i. Bladet lander automatisk i din postkasse, hvis du er medlem.

Vi håber, du vil tage rigtig godt imod den nye profil. Du er – som altid – meget velkommen til at henvende dig til os, hvis du har kommentarer eller spørgsmål til processen!