Min kæreste vil købe massage med Happy Ending
Spørgsmål
Klik for at vise/skjule
Hejsa,
Mit spørgsmål går ud på, om jeg skal acceptere at min kæreste køber massage med Happy Ending?
Han har en stærk lyst til at købe massage med udløsning, hvor han selv spermer på en thaipige (gerne den helt unge af slagsen). Han er meget fokuseret på ungpige fisser!!! Sorry mit sprog!!! Jeg har i første omgang sagt ok, men nu mener han, at det er noget, han vil gøre jævnligt – cirka 4 gange om året. Det har jeg på ingen måde sagt ja til. Skal jeg acceptere dette??
Jeg føler faktisk, at jeg ikke er god nok til ham. Min selvtillid og selvværd falder meget hver gang vi snakker om det. Jeg føler, at han får noget intimt med et andet menneske, som han ikke får med mig, selvom det er købesex. Han siger det er lidt underdanigt og vi har gjort det sammen flere gange, men det er åbenbart ikke godt nok!
Jeg håber I har lidt gode råd til mig ♥️

Svar
Hej kære spørger
Tak for dit spørgsmål til Parvis.  Vi kan forstå, at du har en kæreste, der gerne vil købe massage med såkaldt happy ending – en massageform med seksuel stimulering og udløsning.  Du skriver også, at din kæreste er fokuseret på unge piger. Du spørger om gode råd og om du skal acceptere dette. Vi er lidt usikre på om din kæreste faktisk har brugt denne form for massage eller om han har talt med dig om det, for at få din tilladelse.  Du beskriver også, at din selvtillid falder, når I taler om det, og at du bliver ked af det og usikker på dig selv.
Hvad det gør ved dig
Når to mennesker er kærester, er troskab vigtigt. At være intimt sammen med et andet menneske er en tillidssag og kræver dyb respekt.  Det lyder helt fair ikke at acceptere, at din kæreste er sammen med et andet menneske på den måde. Du mærker, hvad det gør ved dig, at han taler om det. Den advarsel dit system giver dig, skal du tage alvorligt.  Det er ikke sundt for dig og det vil være en god idé at gøre klart for ham.
Enighed om det intime
Du kan også med fordel tale med ham om, hvad han savner i samlivet med dig. Hvad gør, at han får lyst til at fokusere på unge piger og drømme om happy ending hos en massør? Hvad to mennesker gør sammen intimt, som de bliver enige om er ok, så længe de ER enige og den ene ikke føler sig udnyttet eller forkert. Det sidste er helt afgørende og derfor gentager vi det – enighed er vigtigt, og dine grænser SKAL respekteres.
Kommuniker om jeres drømme og fantasier
Som par er kommunikation vigtigt og det er godt at dele drømme og fantasier med hinanden også på det seksuelle område. Og uden at dømme den andens drømme. Det øger forståelsen mellem jer. Det skal foregå i en atmosfære af kærlighed og respekt, og et ønske om at gøre det godt for den anden.
Vi foreslår, at du viser din kæreste dette svar og kan bruge det til at fortsætte jeres samtale om samlivet.  Du er velkommen til at skrive igen, hvis du har brug for yderligere svar.
Vi ønsker dig og din kæreste alt godt.
Kærlig hilsen
Jane og Carsten Hvidberg, Parrådgivere